Financiranje
Unaprijedite svoje poslovanje uz posebne pogodnosti financiranja
Saznajte prednosti zbog kojih se danas većina organizacija odlučuje upravo za najam ispisnih rješenja kroz naše usluge financiranja. Prednost ugovaranja najma jest fleksibilnost i odabir vrste financiranja koja Vam najviše odgovara. Kao Vaš pouzdani partner za ispis pratimo Vaš rast, razvoj i Vaše potrebe. Kako Vi rastete, kako se Vaše poslovanje mijenja, mijenjaju se i potrebe za raznim ispisnim rješenjima.
Ugovor o najmu sustava i opreme
Ugovaranjem najma kompletnu brigu o ispisnom rješenju prepuštate nama. Naše tehničko osoblje brine da Vaš unajmljeni uređaj bude maksimalno pouzdan i iskorišten u svakodnevnom radu. Bez velikih početnih ulaganja osiguravate kvalitetno ispisno rješenje s kojim je jednostavno rukovati.
- Financijski leasing – u suradnji s najboljim hrvatskim leasing kućama pomoći ćemo Vam u odabiru najboljih financijskih rješenja za Vaše poslovanje.
- EU fondovi – suradnji s partnerima pružamo tehničku podršku i usluge konzaltinga prilikom prijave na natječaje i projekte Europske unije
- Primarkov najam opreme za označavanje i lijepljenje bez kompliciranih procedura s mogućnošću integracije sustava unutar 48 sati.
Servis i tehnička podrška
Brige oko potrošnog materijala i redovnih servisa uređaja postaju naše, a vi se prepuštate onome što Vi najbolje radite. Korištenjem alata za daljinsko upravljanje, u mogućnosti smo pratiti stanje uređaja, potrošnju materijala i vrijeme do sljedećeg servisa. U slučaju zastoja ili greške, sustavi za nadzor i daljinsko upravljanje omogućiti će nam uvid i slanje obavijesti čime je minimizirani vrijeme popravka.
Prednosti
- Najamnina se knjigovodstveno tretira kao 100% priznati trošak
- Ne smanjuje se likvidnost i/ili kreditna sposobnost tvrtke, kao ni kreditni rejting
- Bez učešća u financiranju
- Najmodavac je odgovoran za cjelokupnu brigu o uređaju, rezervnim dijelovima, servisu i potrošnom materijalu
Kako do najma?
1. Obratite nam se s povjerenjem
Ukoliko ste zainteresirani za najam uređaja. molimo pošaljite upit na putem naše kontakt forme. Odgovor ćete zaprimiti u najkraćem mogućem roku.
Saznajte više
2. Odabir adekvatnog rješenja
Naši će prodajni predstavnici u suradnji s našim odjelom inženjeringa pronaći adekvatno rješenje koje će zadovoljiti sve tehničke i individualne zahtjeve krajnjeg korisnika.
3. Informativna ponuda
Naši će Vam prodajni inženjeri poslati informativnu ponudu, najkasnije 48 sati od zaprimanja i razrade upita. Ukoliko se radi o hitnom upitu, molimo Vas kontaktirajte nas telefonskim putem.
4. Sklapanje ugovora
Nakon dogovorene ponude slijedi izrada ugovora prema individualnim zahtjevima klijenata. Ugovor će biti sklopljen od strane primatelja i naručitelja uz podršku i nazočnost pravnog odjela.
5. Izrada i integracija sustava
Nakon sklopljenog ugovora slijedi izrada cjelovitog rješenja po mjeri, prema individualnim zahtjevima ili montaža gotovog sustava, koja zahtjeva integraciju na novu ili postojeću proizvodnu liniju.
6. Servis i održavanje
Našim korisnicima pružamo trajna rješenja i vodimo brigu o Vašoj opremi kako bi je zadržali u vrhunskom stanju. Nudimo usluge preventivnog održavanja, servisa i rezervnih dijelova.