Unaprijedite svoje poslovanje uz posebne pogodnosti financiranja​

Saznajte prednosti zbog kojih se danas većina organizacija odlučuje upravo za najam ispisnih rješenja kroz naše usluge financiranja. Prednost ugovaranja najma jest fleksibilnost i odabir vrste financiranja koja Vam najviše odgovara. Kao Vaš pouzdani partner za ispis pratimo Vaš rast, razvoj i Vaše potrebe. Kako Vi rastete, kako se Vaše poslovanje mijenja, mijenjaju se i potrebe za raznim ispisnim rješenjima. 

Ugovor o najmu sustava i opreme

Ugovaranjem najma kompletnu brigu o ispisnom rješenju prepuštate nama. Naše tehničko osoblje brine da Vaš unajmljeni uređaj bude maksimalno pouzdan i iskorišten u svakodnevnom radu. Bez velikih početnih ulaganja osiguravate kvalitetno ispisno rješenje s kojim je jednostavno rukovati. 

  • Financijski leasing – u suradnji s najboljim hrvatskim leasing kućama pomoći ćemo Vam u odabiru najboljih financijskih rješenja za Vaše poslovanje.
  • EU fondovi – suradnji s partnerima pružamo tehničku podršku i usluge konzaltinga prilikom prijave na natječaje i projekte Europske unije
  • Primarkov najam opreme za označavanje i lijepljenje bez kompliciranih procedura s mogućnošću integracije sustava unutar 48 sati.​

Servis i tehnička podrška

Brige oko potrošnog materijala i redovnih servisa uređaja postaju naše, a vi se prepuštate onome što Vi najbolje radite. Korištenjem alata za daljinsko upravljanje, u mogućnosti smo pratiti stanje uređaja, potrošnju materijala i vrijeme do sljedećeg servisa. U slučaju zastoja ili greške, sustavi za nadzor i daljinsko upravljanje omogućiti će nam uvid i slanje obavijesti čime je minimizirani vrijeme popravka.

Prednosti

  • Najamnina se knjigovodstveno tretira kao 100% priznati trošak
  • Ne smanjuje se likvidnost i/ili kreditna sposobnost tvrtke, kao ni kreditni rejting
  • Bez učešća u financiranju
  • Najmodavac je odgovoran za cjelokupnu brigu o uređaju, rezervnim dijelovima, servisu i potrošnom materijalu

Kako do najma?

1. Obratite nam se s povjerenjem

Ukoliko ste zainteresirani za najam uređaja. molimo pošaljite upit na putem naše kontakt forme. Odgovor ćete zaprimiti u najkraćem mogućem roku.
Saznajte više

2. Odabir adekvatnog rješenja

Naši će prodajni predstavnici u suradnji s našim odjelom inženjeringa pronaći adekvatno rješenje koje će zadovoljiti sve tehničke i individualne zahtjeve krajnjeg korisnika.

3. Informativna ponuda

Naši će Vam prodajni inženjeri poslati informativnu ponudu, najkasnije 48 sati od zaprimanja i razrade upita. Ukoliko se radi o hitnom upitu, molimo Vas kontaktirajte nas telefonskim putem.

4. Sklapanje ugovora 

Nakon dogovorene ponude slijedi izrada ugovora prema individualnim zahtjevima klijenata. Ugovor će biti sklopljen od strane primatelja i naručitelja uz podršku i nazočnost pravnog odjela.

5. Izrada i integracija sustava

Nakon sklopljenog ugovora slijedi izrada cjelovitog rješenja po mjeri, prema individualnim zahtjevima ili montaža gotovog sustava, koja zahtjeva integraciju na novu ili postojeću proizvodnu liniju.

6. Servis i održavanje

Našim korisnicima pružamo trajna rješenja i vodimo brigu o Vašoj opremi kako bi je zadržali u vrhunskom stanju. Nudimo usluge preventivnog održavanja, servisa i rezervnih dijelova.