OVLAŠTENI SERVISNI CENTAR

Servis Vašeg uređaja prepustite ovlaštenim serviserima i izbjegnite nepotrebne, dodatne troškove. Korisnicima pružamo trajna rješenja i vodimo brigu o Vašoj opremi kako bi je zadržali u vrhunskom stanju. Naše je tehničko osoblje obučeno i certificirano u skladu s visokim standardima naših principala. Kontinuiranom edukacijom, dugogodišnjim iskustvom i znanjem osiguravamo najvišu razinu kvalitete usluga održavanja i popravka u garantnom i van garantnog roka.

Kako ne biste osjetili zastoj u poslovanju, za Vas smo osigurali i odmah dostupne, zamjenske uređaje, kao i najam uređaja.

Naš će Vam profesionalni tim rado pomoći pri otklanjanju kvarova svakim radnim danom od 8.00 do 16.00 sati, kao i za potrebe hitnih intervencija. Servisni centar pruža podršku na daljinu, odrađuje servis u našem servisnom centru u Rakitju i pruža servis na izravnoj lokaciji korisnika – diljem RH i Europe.  

  • Servisni telefon za hitne slučajeve: +385 (0)99 3436 283
  • Za hitne slučajeve naša linija otvorena je od 0-24h

Preventivno održavanje

Pružamo usluge preventivnog održavanja kako bismo spriječili nastanak nepotrebnih kvarova. Ovaj način održavanja pruža sigurnost i normalan rad uređaja i izbjegavanje dodatnih troškova.

Rezervni dijelovi

Naša ponuda uključuje isporuku i montažu originalnih rezervnih i zamjenskih dijelova. Originalni zamjenski dijelovi osigurani su na temelju visokih zahtjeva naših klijenata, izravno od naših dobavljača.​

Ugovor o održavanju

Osigurajte bezbrižan rad Vaših uređaja uz Primarkov ugovor o održavanju i zaboravite na probleme! Ugovor se odnosi na sve sustave označavanja, rješenja po mjeri, sustave sljedivosti i industrijske ljepilice.

Primark pruža usluge servisa namijenjen svim industrijskim rješenjima koja uključuju laserske sustave, Inkjet sustave, sustave etiketiranja, sustave za mehaničko označavanje, industrijske ljepilice i AIDC opremu